do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
wyszukiwarka zaawansowana

Język: PL EN

Wymiana

WYMIANA TOWARU 

Towar zakupiony w naszym sklepie podlega wymianie w ciągu 30 dni od daty zakupu, z wyjątkiem umundurowania szytego na miarę oraz wykonanego na indywidualne zamówienie.  

Wymieniany towar musi być czysty i nie może posiadać żadnych oznak użytkowania. 

  • W przypadku decyzji o wymianie towaru w pierwszej kolejności prosimy o kontakt mailowy: kontakt@partyzant.pl lub telefoniczniy: 503-588-438 lub 511-295-799 

  • Towar należy zapakować zabezpieczając go przed ewentualnym uszkodzeniem w transporcie.

  • Adres do zwrotu: 

    PARTYZANT Sp. z o.o.
    ul. T.Kościuszki 27B, piętro 3
    85-079 Bydgoszcz
    tel. 503-588-438

    Paczkę prosimy nadać kurierem GLS, DPD, DHL, UPS lub kurierem Poczty Polskiej (Pocztex48) lub paczką pocztową priorytetową. 

    Nie odbieramy przesyłek za pobraniem oraz z paczkomatów.

    Koszt przesyłki zwrotnej (do nas) oraz koszt ponownej wysyłki na wskazany adres (ponownie do Klienta) znajdują się po stronie Klienta. 


Wraz z wymienianym towarem w przesyłce muszą znajdować się:

1. Formularz wymiany zawierający: 

  • imię i nazwisko, adres, numer telefonu 
  • zakupiony towar, ilość i cena
  • numer paragonu lub faktury
  • towar na jaki ma zostać wymieniony
  • numer rachunku bankowego w przypadku powstania nadpłaty

Gotowy formularz wymiany można pobrać tutaj lub sporządzić we własnym zakresie. 

2. Oryginalny dowód zakupu (paragon lub faktura)

3. Potwierdzenie przelewu pokrywające koszt wysyłki

Należy zatem dokonać wpłaty na nasze konto bankowe kwoty pokrywającej koszt wysyłki wymienionego towaru. Potwierdzenie przelewu należy dołączyć do paczki z wymienianym towarem lub przesłać na nasz adres mailowy.   


Pozostałe informacje: 

  • Wymianę realizujemy w najszybszym możliwym terminie, standardowo w ciągu 7 dni od dnia otrzymania towaru.
  • Czas wymiany może się wydłużyć, jeżeli towar nie znajduje się w danym momencie w magazynie.
  • W przypadku braku towaru w magazynie i braku dostępności u producenta lub dostawcy, proponujemy inny dostępny produkt lub zwracamy pieniądze na wskazane przez Klienta konto bankowe. 
  • Wymiana na towar tańszy powoduje zwrot różnicy w cenie, natomiast wymiana na towar droższy zobowiązuje Klienta do dopłaty różnicy w cenie. 
  • W sytuacji otrzymany towar posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z zamówieniem należy postępować dokładnie tak samo jak w przypadku standardowej wymiany, jednak konieczne jest dołączenie opisu wady lub pomyłki. W tym przypadku Klient nie ponosi kosztów wymiany. 
  • Towar szyty na miarę podlega jednorazowo poprawce krawieckim w terminie nie dłuższym niż 40 dni od daty zrealizowania (wysłania) zamówienia, o ile miara została zdjęta przez Klienta poprawnie i nie zmieniła się. Czas na dokonanie poprawek krawieckich wynosi do 2 tygodni od dnia otrzymania towaru. 
  • Towar wykonany na indywidualne zamówienie nie podlega wymianie. 

Do pobrania: FORMULARZ_WYMIANY.PDF

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl