Reklamacja

Podstawą do reklamacji (kartą gwarancyjną) jest dowód zakupu - paragon lub faktura VAT.

Reklamacje rozpatrujemy przeważnie w terminie 21 dni od daty otrzymania przesyłki.

W przypadku uznania reklamacji nastąpi wymiana produktu na nowy wolny od wad.

Jeżeli wymiana jest niemożliwa zwracamy pieniądze na konto.

Reklamowany towar przesłany do nas powinien być czysty - ubrudzony lub niehigieniczny zostanie odesłany bez rozpatrywania reklamacji na koszt kupującego.

Towar który posiada ślady próby naprawy na własną rękę traci gwarancję (nie polega reklamacji).

Nie odbieramy przesyłek za pobraniem oraz z Paczkomatów.

Koszty dostarczenia towaru ponosi Kupujący, jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną to towar zostaje odesłany do Klienta na koszt firmy Partyzant.pl.

Towar szyty na miarę podlega poprawkom krawieckim w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty wysłania towaru.

Procedura reklamacyjna

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kontakt@partyzant.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Gotowy formularz reklamacyjny można pobrać tutaj

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 21 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl