do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
wyszukiwarka zaawansowana

Język: PL EN

Wymiana

Towar zakupiony w naszym sklepie podlega wymianie w ciągu 30 dni od daty zakupu, z wyjątkiem umundurowania szytego na miarę oraz wykonanego na indywidualne zamówienie.  

Wymieniany towar musi być czysty i nie może posiadać oznak użytkowania. 

W przypadku wymiany towaru w pierwszej kolejności prosimy o napisanie do nas maila z informacją o wymianie: kontakt@partyzant.pl

Wymieniany towar należy odesłać na adres: 

Partyzant.pl
Nakielska 266
85-391 Bydgoszcz

Paczka powinna być dobrze zabezpieczona oraz nadana przesyłką rejestrowaną (co najmniej listem poleconym w przypadku Poczty Polskiej; lub kurierem). Koszty przesyłki wymienianego towaru ponosi Klient.


Wraz z wymienianym towarem w przesyłce musi znajdować się:

1. Dowód zakupu (oryginalny paragon lub faktura)

2. Informacje na temat wymiany: 

  • imię i nazwisko Klienta
  • zakupiony towar
  • numer paragonu lub faktury
  • towar na jaki ma zostać wymieniony
  • adres zwrotny
  • numer telefonu do kontaktu

Gotowy druk wymiany można pobrać tutaj lub sporządzić we własnym zakresie. 

3. Potwierdzenie przelewu pokrywające koszt wysyłki

Należy zatem dokonać wpłaty na nasze konto bankowe kwoty pokrywającej koszt wysyłki wymienionego towaru. Potwierdzenie przelewu należy dołączyć do paczki z wymienianym towarem lub przesłać na nasz adres mailowy.   


Pozostałe informacje: 

Wymianę realizujemy w najszybszym możliwym terminie.

Jeżeli towar nie znajduje się w danym momencie w magazynie to czas wymiany może się wydłużyć.

Jeżeli wymiana jest niemożliwa z powodu braku towaru w magazynie i niemożliwości zamówienia lub wyprodukowania tego towaru to proponujemy inny dostępny produkt lub zwracamy pieniądze na wskazane przez Klienta konto bankowe. 

Wymiana na towar tańszy powoduje, że zwracamy różnicę w cenie Klientowi, natomiast wymiana na towar droższy zobowiązuje Klienta do dopłaty różnicy w cenie. 

W sytuacji otrzymany towar posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z zamówieniem należy postępować dokładnie tak samo jak w przypadku standardowej wymiany, jednak konieczne jest dołączenie opisu wady lub pomyłki. W tym przypadku Klient nie ponosi kosztów wymiany. 

Towar szyty na miarę podlega jednorazowym poprawkom krawieckim w terminie nie dłuższym niż 40 dni od daty zrealizowania (wysłania) zamówienia. Czas na dokonanie poprawek krawieckich wynosi do 2 tygodni od dnia otrzymania towaru. 

Towar wykonany na indywidualne zamówienie nie podlega wymianie. 

Nie odbieramy przesyłek za pobraniem ani z paczkomatów.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl